понеделник, ноември 04, 2013

СъвпадЪк

Случайно попаднах на един блог. Много странна работа. Блогът е на момиче от другия край на света, което - в един определен аспект - живее моя живот, има същите колебания, същите отношения с някого, почти същите случки и разсъждава за тях по абсолютно аналогичен начин. И реагира на ситуациите по начина, по който реагирам аз. Май само имената са различни.
От една страна, ми се иска да й кажа кой е най-вероятният вариант за развитие на нещата, предвид собствения ми опит. Един вид, аз съм малко по-напред с материала от нея - been there, felt that. От друга... като че ли ми стига просто да чета, без да се обаждам (леко воайорски, признавам), защото това момиче е в най-хубавите години от развитието на ситуацията и ме връща към моите си спомени оттогава.
Просто съвпадението е странно. И много забавно. Донякъде и мотивиращо, защото покрай нея си припомних собствената отдаденост и си дадох сметка, че тя като че ли е едно от нещата, които ми липсват в момента. Не, че си е отишла, просто дреме някъде наоколо и сега предстои да я разръчкам малко.
Друго... нищо ново. Чудесен концерт на Electric Light Orchestra, запознах се с много приятен датчанин, а тия дни - и с един симпатичен словенец, но в момента едва имам сили да ги отбележа като присъствие, камо ли нещо повече. И имам нужда от вдъхновение, ох... Тая публикация ще си я препрочитам пак - заедно с някои от по-ранните. Изобщо, моят блог крие много зайци в шапката си. 

Етикети:

2 Comments:

Blogger biggeorge said...

Готин блог, макар и леко тъмен.
Имаш интересни разсъждения. :)
Факт е, че в света има много хора, които живеят и мислят като нас.
Въпрос на шанс е да ги срещнем и опознаем.
Хареса ми думата "съвпадък".
Тя ме доведе в блога ти. :D

17 май, 2015 04:18  
Anonymous Ели said...

Ха, мерси. :) Не е тъмен той, просто е... многопластов и има кодирани доста неща и доста години в себе си, та няма начин да не е емоционално натоварен. Потенциално и натоварващ.

19 юни, 2015 19:51  

Публикуване на коментар

<< Home